Betbet3434 Selamlar, Kızım olacak, kim görse kız 40 haftayı beklemez diyorlar. Düşünüyorum da bir kuzenim 37 de diğeri 38 de doğurdu. Gerçekten de böyle bir durum var mı yoksa yok mu:)
tugba_2365 Betbet3434 alakasi dahi yok. 40+3te dogum yaptım. Kiz çocuğu olan çok kuzenimin de doğumlari 40lari gördü
Betbet3434 seda2452 tugba_2365 Ufff zaman nasıl geçecek😁 bir de iştahım açıldı göbeğim düşmüş yani bebek bayaa aşağıda dedi doktorum bebek düşünce midem rahatladı sanırım öyle böyle değil sürekli yiyorum