Hajajsjss Selam Arkadaşlar, geçen gün aile hekimi kan testi yaptı. Troid ts3 düşük olduğu çıktı 1.46 değerim. Başına gelen oldu mu? 12 haftalık gebeyim. Endişelendim bende bu yüzden. İlaca başlayan oldu mu hiç? Teşekkürler.
Safiye2 Hajajsjss benimde trioit yüksek çıktı doktorum ilaçla dengeliyor doktoruna şöyle ilaçla dengelenir merak etme ben her ay baktiriyorum düzenli mi diye
melekse1 Hamilelikte çoğu gebelikte oluyor bu kiminin düşüyor kiminin yükseliyor doktor ona göre ilaç veriyor .Aksatmadan kullanmak gerekiyor düzenli kan verip baktırıyorsun .