tatlibebegim_ Yarım ekmekten az yedim ilk defa bi sakıncası olur mu bi defalıktan bişey olmaz heralde canım çekmişti aklımda kalcağına midemde kalsın dedim😅
tugcesakzci tatlibebegim_ ben de bir kaç kere yedim canım istediğinden ama doktoruma danışarak doktorum abartmadan yiyebileceğimi söylemişti canım
tugcesakzci tatlibebegim_ bence yine de sor canım sakatat normalde yenmemesi gerekiyor aslında yine de bilgisi olsun yediğinin. Benim doktorum hamilesin sen hasta değilsin kendini kısıtlama çok fazla dedi kesinlikle yememem gereken ciğer, midye dip balıkları kabuklu Deniz ürünleri olduğunu söyledi kokoreç de abartmamamı söyledi kesinlikle
tatlibebegim_ tugcesakzci ben diğer o tarz şeyleri hiç yemedim sevmemde hamileliğin başından bari ilk defa yarımdan az yedim işte şimdi bol su içiyorum inşallah bişey olmaz
tugcesakzci tatlibebegim_ sanmıyorum canım bişey olacağını Allah korusun öyle düşünme sen içini ferah tut doktorunla görüş direkt
Yozgee Düşük riski yüksek ürünler den kaçın sadece yeter.. Ya canımızın çektiğini yemiceksek neden hamileyiz o zaman 😁😁 Şuan hamburger olsa direk gömerim herhalde🙄