33+2 yim bende de 2 saat önce aynısı oldu, hem ağrı sızıntı gibi hem baskı
1 saat gibi oldu sonra geçti
Yalancı sancı o kadar olmamalıydı
Tedirgin oldum açıkçası
Umarım sizinki doğum başlangıcıdır
Eğer 5-3 dakikada bir sancı gelmeye başlasa doktorunuzu ararsanız büyük ihtimalle hastaneye gel diyecektir