Canookii belediyeden de başvuru yapabiliyorsunuz. Ben sağlık ocağından başvuru yaptım hemsireler süt girişimi yaptı ve 1 hafta içinde süt kartim geldi sonra geçerli olan marketlerden alisverisimi yaptım. Siz haftaya doğum yapacakmissiniz geç kalmışsınız normalde 28. Hafta da süt girişi yapılıyor doğumdan 3 ay öncesi ve doğumdan 3 ay sonrası için paranız yatıyor tek seferde. Eğer siz şimdi başvuru yaparsanız doğumdan 3 ay sonrası için paranız yatacak yani sadece 3 aylık tek sefer para yatacak