feridedmt Meltem02 bence kız çünkü benim kese bu kadar küçükken bile fasulye şeklindeydi erkek bekliyoruz sizinki yuvarlak
LamiyaCetinkaya Meltem02 Yuvarlak keseden kız diyecekler ama bizimki de öyleydi, bugün 23+2de erkek olduğunu öğrendik 😁
Pamuk feridedmt Benim oğlumda yusyuvarlak kese ama erkek kızımda da değişik uzunlamasinaydi hurafe bence yuvarla olunca bana da kız dediler erkek cikti🫣
feridedmt Pamuk aa olabilir valla bana birisi kesen fasulye şeklinde erkek bu demişti gerçekten öyle çıkınca ben de inandım hurafedir muhtelen😄