Merhaba, ben 1. Çocugum da 39. Hafta sonrasında 3 gün yaşamıştım yemesemde kusuyordum açılmam 1 cm diye almamışlardı hani 2 gün ara ile gidiyordum sonra 40 oldu ve o 3 gün kusmam başladı ve yürüttüler hala olmadı ama artık aileminde baskısı ve benim 3 gün aç olmam dolayısıyla doğuma suni sancı ile başladım rahat geçti… Eğer yemeseniz niz kusmanız varsa gözükün mutlaka