berenn02_ İlk kızımın ismi berensu ikinci kızıma hamileyim ama kararsız kaldım hangi isim güzel sizce
seyda53 berenn02_ umay farklı ve güzel anlamı da bi o kadar güzel ben çok istedim kızıma ama eşim beğenmedi maalesef
Sermec27 berenn02_ bilmem ben Zeynep ismini çok severim su an 5 haftalık hamileyim kız olsa Zeynep düşünürdüm ama etrafımda çok Zeynep var 🥰
Anneadayiii__ summersu hayır eski Türk kültüründe bebekleri ve anneleri koruyan koruyucu demek Tarih okuduğum için biliyorum
__momsss berenn02_ ilk kızınıza ne güzel hem Türkçe hem de Modern bir isim koymuşsunuz bence yine böyle bir isim tercih etmelisiniz. Yani Umay :)