happyson Tugbaakcy Özel hastane mi devletten mi alıyorsunuz ? Doğumdan sonra bende heyet raporu almak istiyorum
Prensannesi0103 Dileksue peki 32. Haftaya kadar aldığım raporlar 40 günü geçerse bi sorun olur mu sizce?
Dileksue Prensannesi0103 onu sgk sormanız gerekiyor sanırım 40 üstüne ücret olmuyo ben haftanın beş günü çalıştığım için başlarda 5 5 aldım hafta sonu kaynamasın diye şimdi 10 10 olarak 32ye kadar
Cherry07 Bizde doğum sonrası heyet raporu alanlar oldu özel hastaneden bende o şekilde düşünüyorum. Onlar doğum sonrası kaygı bozukluğu olarak aldılar bi fikir olabilir belki almak isteyenlere
fizikcianne Cherry07 evet bunu bana da öyle yap diye söylediler de o çok sıkıntı ya iş yerlerinde hemen dedikodu olur psikolojisi bozulmuş falan diye 🤣
Cherry07 fizikcianne yani gerçekten de psikolojisi bozulan da oluyor olmuyor değil 😬ama bence doğum sonrası heyetin öylesine alındığını biliyor çoğu kişi