Yasemincee26 Kızlar progestan fitil kullanıyorum sabah akşam acaba ondan mı bilmiyorum sarı akıntım var . Aklıma iki şey geliyor ya fitil enfeksyon riskini arttırdı yada hamilelikten akıntım oluyor bilmiyorum ama böyle koyu sarı
Iremaydmrr Yasemincee26 fitilin içerde erimesi sonucu olabilecek birşey bu normal yani sorun yapma 😊 bende kullanıyorum
Sermec27 Yasemincee26 fitilden olmuyor diye biliyorum bende progestan fitil kullanmistim ikinci oğlumda akıntı oluyordu ama beyaz ilacın geri kalanı çıkıyordu enfeksiyon yapmaz bence progestan belki enfeksiyon olmuş olabilir başka bir sebepten su an 5 haftalık hamileyim akıntım beyaz renkte oluyor
Cankuss35 Yasemincee26 ben gebeliğimi öğrendiğimden beri sarımsı akıntı var herkes bende de var diyor enfeksiyon falan olsa kaşıntı olur bence normal bişey
Yasemincee26 Iremaydmrr fitili iki haftadır kullanıyorum ilk kez sarı akıntı yaptı normalde yapmıyordu tedirgin oldum
Yasemincee26 Cankuss35 inşallah normaldir canm ilk kez başıma geldi hiç ben bilmezdim sarı akıntı teşekkür ederim
Cankuss35 Yasemincee26 bende böyle hiç görmedim üşüttüğüm zamanlar olurdu ama çok nadir bu hamilelikten bence internetten bakma salak salak şeyler var
Yasemincee26 Cankuss35 enfeksiyon yada mantar diyor internet ama kaşıntı, koku , ağrı hiçbiri olmadığı için bende hamileliğe yoruyorum. Bugünok hareketli bir gündü benim için ondan oldu galiba
Cankuss35 Yasemincee26 ben daha önceden bile kaç kişiden duymuştum hiç sıkma canını mantar enfeksiyon olsa duramayız yerimizde kaşıntıdan kokudan için rahat olsun