Nurmrn annehomelif sezeryanın pozitif olacagını sanmıyorum bende olacam ikinciyi ama korkuyorum allah saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin
Baby07 annehomelif çarşambaya ikinci sezeryanjmi olucam nasipse doktorum ebeler hemşireler etraftakiler korkma daha kolay daha rahat desede ben korkuyorum hemde deliler gibi ama korkumun sebebi grip.olmustum öksürük kaldı gitmiyo o yüzden en çok. Bide o iğneden korkuyorum. Aslında ilk dogumum çok güzel geçmişti hiç sorun yaşamamıştım inşallah yine öyle olur
Meryembozkurt46 Bende ikinci sezaryan olacagım ettafımdaki çoğu kişi daha agır geciyor dedi ama bazılarıda benim ikinci daha rahattı diyor anlamıyorum bünyeden bünyeye degişiyor galiba birde arada yaş farkından