Htc6138 6 kasımda sezeryanla doğum yapacağım ben genel istiyorum ama doktorum lokal konusunda çok ısrarcı genel ve lokal arasındaki farkları bilen hangisinin daha sağlıklı olduğu konusunda fikri olan var mı lütfen bilgi veririm çok korkuyorum
Bahar1644 Htc6138 genel olmayın bende 1 Kasım da belden aşağı olacağım genel anestezisi uyuşukluk erken geçiyor ve ağrı ile uyanıyorsun ama lokal anestezi de en azından 6 saat o en şiddetli zamanlar uyuşuksun . Herseyi geçtim bebeğin sesini duyacaksın ilk sen göreceksin harika birsey 🥰🥰🥰
Mzgnn0234 Htc6138 benimde sezeryan 6 kasım 🤗 ilk çocuğumda genel oldum cok kötü geçti. Şimdi yarım yaptıracam araştırdım genel kötü yapıyormuş yarım olanlarda sorun olmamış . Sağlıkla kucağınıza alın
Htc6138 Mzgnn0234 yaaaa hayırla sağlıkla kucağına al inşallah canım 🥰 bende ilkinde genel oldum ama lokalle ilgili çok kötü şeyler söylediler bi korkmuyor değilim
Htc6138 Goncagul_7106 37+5 im şuan kendim belirlemedim 38+3 te doğacak bebeğin gelişimi ve kendi müsaitlik zamanına göre ayarlıyorlar sanırım
Mzgnn0234 Htc6138 çevremde ki herkes yarım öneriyor. O ilk ağrılari hissetmiyorsun dediler . Genelde kalkınca o agrilar dayanılmaz oluyor. Keske normal yapma şansımız olsaydi 😊
Htc6138 Mzgnn0234 araştırdım yapan doktorlar var ama baştan beri takip istiyorlar ve çok yüksek rakamlar konuşuluyor o yüzden el mahkum 😞