BirazbundanBirazondan1 Fatma-00 bende kan pıhtılaşması için oksapar kullandım ablam kolumdan vurur kanatmazdı. Ben bacağımdan vurur kanatırdım. Ben sanırım toprağa getirirdim. Topaklanan yerlere bebek yağı sürün toprağı alıyor.
Yhbm Oluyor ne yazık ki benim karnım morluk içinde bazen kılcal damara denk gelip kanama yapıyor o da morarıyor korkma ama geçiyor zamanla çok geçmiş olsun
Aleynanin_annesi34 Umut2 ben de bundan iki yıl önce oksapar kan sulandırıcı iğnesi vuruyordum ilk başta çok ağrıyordu morariyordu bı kaç hafta sonra alıştım ağrı ve morarma olmadı