Hlimee Canlarım benim akıntım oluyor sıkıntı olur mu Doktor çağırmadı ne zaman gitsem ? Vajinal ultrason istemediğim için 6 hafta bekleyim diyorum Sizler ne yapıyorsunuz
ilkine-hamile Hlimee çok olmasa da ben de de oluyor bugün 5+4 olduk 🤗 dün gittiğimde alttan baktı keseyi gördü beta 2673 olmuş 7.haftaya doğru gel bebeği görelim dedi doktor
Kvser Hlimee Temmuz kaç gösteriyor doğum tarihinizi 🤗 kalp sesini duydunuz mu şuan kaç haftalık hamilesiniz ?
_Tazeanne Kokulu veya süt kesiği gibi yada rengi yeşil değilse normal karşılanıyor akıntı eğer dediğim gibiyse vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu oluyor
Cikolatalipuding Hlimee benimde 17 temmuz görünüyor idrar testim pozitif çıktı ama henüz kan vermedim. Siz kan verdiniz mi?
Kvser Hlimee bende daha gitmedim canım pazartesi gitmeyi düşünüyorum şuan uygulama sa kaç yazıyor sende ?
eliff1126 Hlimee ben 4 haftada keseyi 6+4te kalp atışını duydum çok şükür şuan 6+6 dayım öğrendiğimde de 2 haftalıktı bebişim 🤭
Kvser Hlimee ayyy hayır 5-6 haftalıkken git kese çevresinde kanama olabilir bişey olabilir bir görün ondan sonra bekle canım . Nasıl dayanacaksın hem aralığa kadar hayret 😂