sevgdemr5 Kızlar 34+4 şu anda. Alt karnımdan belime vuran bir sancım var çok korkuyorum yarına randevu aldım ama şimdiden acile gideyim mi? Yoksa bekleyeyim mi çok endişelendim
Kaderrhamza sevgdemr5 git bence canım bu ara anı sıkıntılar çok oluyo en ufak ağrın olursa gel demişti bana doktor
sevgdemr5 Gulsahim Kaderrhamza Melodimm Kızlar doktoruma mesaj attım yarın erkenden gel dedi. Gider gitmez nst çekilip muayeneye gireceğim. Hayırlı haberler verebilirim inşallah hepinize çok teşekkür ederim yazarım buraya da ❤️
sevgdemr5 Melodimm Gulsahim Kaderrhamza Kızlar muayene oldum nst de sıkıntı çıkmadı şükürler olsun ❤️ idrar testi verdim enfeksiyonum var ağrılar bu yüzdenmiş eğer sizde de olursa mutlaka bir idrar tahlili verin, teşekkür ediyorum hepinize ❤️
Gulsahim sevgdemr5 inşallah canım benim Rabbim sağ saglim kucağına almayı saatinde nasibinde nasip etsin