Havvaa3 benim daha önce çıkmıştı o yüzden kesin bir şey söyleyemedim o konuda. Ama ıgg de pozitif olursa inşAllah avidite testinizin sonucu da yüksek çıkarsa hastalığı gebelik öncesi kapmışsınız demek oluyormuş. Ve bağışıklık kazanıyormuş vücut. O yüzden bebeğinize bir zararı olmuyormuş. Benimde bildiklerim bu kadar. İnşAllah sonucu güzel olur.