Hasret5506 Kızlar ben birşey yiyemiyorum hiç birde, ara ara karnımı etekleri ağrıyor onun dışında az buçuk elimi karnıma koyunca hereketini hissediyorum siz peki birde 20. Haftada detaylıya gircez sizce erkenmi
Snm06 Hasret5506 benimde ara sıra ağrılarım oluyor o çok normal bebegin hareketlerinde aynı şekilde ara sıra hissediyorum ayrıntılı ultrason içinde doktorum bana 20+5 ken randevu vermişti ben en azından 1 hafta daha erteleyeecğim burda okudum yorumlara göre 21 22 23 haftalarda gidilmiş hep
Hasret5506 Snm06 bende o sekilde gidicem 21 doldurunca birde bacak kalça ağrılarım var ya vitamin felan kullanmayı düşünüyorum birde😔