esraauznts gitmiyor 😂😂😂 şaka şaka yani ne kadar zorlansam da içimde bir miniğin olması beni çok mutlu ediyor çünkü çok zor gebe kaldım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲 suan 12+3 deyim mide bulantım yavaş yavaş geçiyor gibi aniden acıkmalarım oluyor bel ağrısı çok çekiyorum kalçalarıma vuruyor resmen yürürken en çok sevdiğim şeyleri yiyemez oldum yani genel olarak duygu bakımından muhteşemim beden olarak sayım ama ruhum yoggggg 😂😂😂😂😂😂