Arkadaşlar merhaba 11+5 deyim ve 2.5 ayprogestan kullandım doktor geçen hafta kesti ilacı rahimdeki kanama alanı kayboldu dedi. Şimdi de 2 gün oldu grip oldum halsizlik ve baş ağrısı çekiyorum bunlar önemli değil dayanıyorum da hapşırmak beni bitirdi acaba bebeğe bir zararı olur mu hapşırma in bilgisi olanlar var mi aranızda şimdi den teşekkür ederim