Ben 9 haftalıkken doktoruma danıştım en fazla 3 saat yapabilir risksiz gebeler demişti. Ben yine de 3 satte 1 dinlenerek 13-14 saatlik yola gittim. Herhangi bir sorun yoktu ama vardığımız gece sabaha karşı lekelenme yaşadım. Ama Rabbim öyle bir korku yaşatmasın. İlk hamileliğim aşırı korktum keşke dedim çıkmasaydım yola o korku yetti de arttı bana 🙃 Belki olağan bir lekelenmeydi bilmiyorum ama 🤷🏻♀️
Ama dinlenince sorun olmuyormuş 🤗 Şuan 29 haftalık olduk çok şükür 🤲🏻🥰