Rabiakltk5 Nasıl gidiyor herhangi bi şikayetiniz varmi betaniz kaç kaçıncı haftada hastaneye gideceksiniz
karakayahavva00 Rabiakltk5 benim4+4 uyku hali ve memede hassasiyet var arada bacak ağrısı eşlik ediyor ,😊 iki gün sonra ilk doktor kontrolüne gideceğim umarım sağlıklı bir gebeliktir. 5 ay önce düşük yaptım. Dua edin lütfen.
Sermec27 Rabiakltk5 5 haftalık hamileyim 26 Ekim’de kan testim 1062 çıktı tekrardan kan vermedim ama dün test yaptım tekrardan baya baya koyu çıktı 14 kasıma randevu aldım yani 7+2 olunca folik asit kullanıyorum coraspinde kullanıyorum kan sulandırıcı iğne de kullanıyorum direk gidip kalp atışını görmek istiyorum belirtilerim akıntım var ara ara biraz vücut sıcaklığı avuc için yanması arada göğüs hassasiyeti arada sırt ağrısı iştah açıklığı bakalım hayırlı haberler alırız inşallah 🤲 🥰
Rabiakltk5 Iremaydmrr ben betami 2 günde bir takip ediyorum suanlik çok şükür sıkıntı gözükmüyor biraz daha geçsin ki keseyi göreceğim zamana denk getirmek istiyorum
srparlk Benm 4 gün önce 3015 betam çıkmıştı ama doktorum tam haftalık günlük tarih vermiyor herlde bende 4 5 haftalık biseym🤭
Rabiakltk5 karakayahavva00 inş sağlıkla kucağına alırsın canım bende 1 sene önce 5 aylık düşük yaptım 1 tane de 4 aylık bir dusugum var inş busefer sağlıkla alırım kucağıma
Minikkk41 5+0 ım ilk betam 26 ekimde adetten 2 gün sonda verdim 1532 idi ertesi gün doktora gittim küçük bir nokta gördü kese olabilir dedi çarşamba tekrar gidicem gebeliğe dair belirtim yok ama idrar yanmam ve aşırı kaşıntım var genital bölgemde 🙁