Gul2769__ D-E ben cuma günü oldum ☺️ilk doz doktorum da ol dedi gebeler de oluyo zaten ama zorunlu değil galiba
merii10 D-E riskli gebelik oldgu icn bnde hala olmadım doktorum bir doz yeter senn icn dedi ama yine de olmaya korkuyrm erkn doğum riski oldgu icn
Lavinya24 Gul2769__ sonrasında bir sıkıntı yaşadınız mı acaba? Aşının yapabiliceği ateş,ağrı vs oldu mu?
Gul2769__ Lavinya24 yok ateş yükselmesi gibi şeyler hiç yaşamadım tabiki biraz halsizlik oldu kolum agriyor zaten hamsire demişti üstüne yatma şimdi biraz ağrısı dindi ama oynatiyordum öyle aman aman aşırı bir deildi ikinci gün sabah çok ağrıdı ama
nurikbal_06 Lavinya24 2 doz oldum hiç bi sıkıntısı olmadı sadece 2 3 gun suren hafif kol agriniz oluyo oda aman aman bi agri değil zaten
aslihan_ D-E Bende tek doz oldum.İkinci dozu olmayı düşünmüyorum.Önlem amaçlı olmak lazım diye doktorum önerdi.Hiç yan etkisi olmadı. Hemşire Kolunda aşıdan sonra ağırlık,yanma olabilir dedi ama olmadı çok şükür.