Kürtaj sonrası ilk adetimi 40 gün sonra oldum ve 21 gündür devam ediyor doktora gittim parça kaldığını ve yumurtalık kistlerimin oluştuğunu söyledi. İlaç ile adet düzenleyelim parçalar yine düşmezse tekrardan operasyon yapmam lazım dedi. Aranızda kürtaj sonrası tekrar operasyon geçiren oldu mu?