Amineenurr seni çok iyi anlıyorum bende 17 ci haftada normal doğumla düşük gerçekleşti ardından 7 ay sonra tekrar gebeyim inşallah yeri bian önce en hayırlı şekilde yeri dolar sabırlı metanetli olun veren Allah alan Allah bol bol dua edin 🤲 gebe kalırsanız durumunuzu mutlaka doktora söyleyin şuan ben progestan kullanıyorum ilki öyle oldu diye