Tugceinciuak benim ciddi anlamda çok kötü geçti . İlk 15 gün boyunca odama kimseyi sokmadım sadece oğlum ve ben .. ona her baktığımda ağlıyodum inanamıyodum yani bi ara o kadar kafayı yemiştim ki onu içime geri sokmak istiyorum kimse görmesin kimse dokunmasın falan diyordum herkese . Tuvalete gittiğimde annemi odanın başına nöbetçi koyuyodum 🫠😂 yemin ederim babasına bile vermedim bi süre .. İnan facia bi süreçti , nasılsın deseler ağlıyodum gün 24 saat ben 48 saat ağlıyodum . Deli gibi olmuştum bildiğin .. Gece gündüz uyumuyıp süt sağıyordum ,sarılık olmasın die .. hastanede mama verdiğimiz için 2 günde biberona alışmıştı mememi tutmuyordu istiyodu ki şakır şakır gelsin ama nerdee.. çok zor geçti ya ınanılmaz zor .. Allahım yaşatmasın kimseye ..