Faymer1 Beyzaaugurr teyzem olmuştu hem sezeryan hemde apandist ameliyat aynı anda olmuştu 13 yıl önce falandı
Beyzaaugurr Elfanne duruma göre sadece belden aşağısını da uyuşturuyorlar ama ben tamamen uyutmalarını istedim sıkıntısı olmadı çok şükür
Beyzaaugurr Faymer1 18 haftalık hamileyim bir anda karın ağrısı diye gittim apandisit çıktı ameliyata aldılar