Kizlar bugun gebe oldugumu öğrendim henüz cok yeni adetime bile 5 gün var daha. Ama bogaz enfeksiyonu olmusum bana hamile de olsan icebilirsin bu antibiyotigi dedi augmentin yazdi. Bebek daha oluşma aşamasında yani zarari olmaz mi icim hic rahat degil hislerim icmemem gerektigini söylüyor zarari olur mu sizce icmemim veya icmememin ?