kubraayman 37+1 arada karnıma ağrı giriyor normalmi kızlar cok şiddetli değil amaa doktora gitmelimiyimm😓
Mzgnn0234 Bende 37 haftalığım aynı sey kaç gündür bana da oluyor. Gaz sancısı olabilir. Doğum sancısı olsa duramazsın canım. Uzanıp dinlenince geçiyorsa normal bazen bebek makata da baskı yapıyor. Sancı zannedebilirsin