ilayda_2309 Bat 30 Ekim ama içimde adet olacakmışım gibi bi his var çatlatma iğnesi oldum ama öyle hissediyorum böyle hissedip hamile kalan var mı 🥺🥺
ilayda_2309 Aabbccc aa evet az önce okudum canım postunu inşallah gönlünce olur herşey ümidini kesme canım bende normalde yarın adet günüm ama sanki böyle adet olacakmışım gibi bi his var nasıl anlatayım bilmiyorum ama o hissi
Aabbccc ilayda_2309 evet çok çok üzgünüm anlatamayacağım derecede senide çok iyi anlıyorum inşallah sennki bari tutar
Seval0sevall ilayda_2309 korkma canım bende sürekli görüyorum 3 düşük yaşadım alışıyorsun bir zaman sonra