Elfve Egemoms1303 Braun almak istiyorum da hep teli ince kek için ayrı çırpıcı lazım diyorlar kararsız kaldım siz kek yapıyor musunuz onunla
Egemoms1303 Elfve tabi yapıyoruz 🥰 suana kadar bişey olmadi ama şans işi biraz da olmaz derim olur falan