nursena7- Mide yanmasına ne iyi gelir arkadaşlar 37 haftalık gebeyim uyku uyuyamıyorum delirmek üzereyim nasıl geçecek bu
Zzz11 nursena7- bana sadece soda iyi geliyor birkaç saat rahatlatıyor. Doktorum rennie duo verdi ama hiçbir işe yaramıyor
nurikbal_06 nursena7- Doktor rennie duo verdi ama bende bi ise yaramadı. Bi muz birde şekersiz sakız beni biraz olsun rahatlatıyor
nursena7- Artık soda da iyi gelmiyor bana rennie de hiç etki etmemişti kullandığımda. Nasıl geçecek bilmiyorum içimde alev topu var sanki