Merhaba kızlar. Bebeğim üç ay on sekiz günlük☺️ oldu ancak fırsat bulabildim. Gelelim benim hikayeme normal doğum konuşuldu doktormz çatı muayensi falan derken Doğum şeklinin normal olmasına karar verdi zaten bende bu şekilde olmasını hep istedim ilk gebeliğmdi. gebelik şekerim vardı diyetime uydum günlük yürüyüş ve egzersizler derken beklenen gün nihayet geldi 🤩* beklenen günler yaklaştı doktorm muhtemel 20 temmuz civarı doğum başlar hatta bu süre on gün daha uzayabilir dedi* Ben sağlıkçıyım üç yıla yakında kadın doğum servisinde çalıştm Gün yaklaştıkça arkadaşlar arıyor şunu yap doğumı kolaylaştırıyor bunu yap bi sürü tavsiye haliyle. günlerden 10 temmuz eşim nöbete gitti bende temizlik yapmyı severim o yokken mutfak camını sileylm hazır silmişken perdeyide yıkayıp asaym dedm. Eşim evde olunca istemiyor hamilelik bir skıntı olur diye ev işlerini kendisi yapıyordu . Belimde hafif bir ağrı başladı baktim iç çamaşırıma ıslaklık gelmiş bozuk para büyüklüğünde emin olmadım değiştrdm suyum mu geldi idrar mı kaçırdm diye sonra yine oldu anladım ki bu gelen su. Herkeste olduğu gibi foş diye akmadı bende . bel ağrım hala aynı devam ediyor benim adet dönemim felaket sancılı geçer bu hafif ağrıda neymiş dedim 😅hemen duş aldm yatağıma uzandm Eşimi aradım durumu anlattm gelmeni gerektirecek bir durum yok. Evde beklemek istiyorum dedm uyuya kalmışm. Sabah oldu hala ağrı aynı hafif şekilde suyum az az geliyor ama. Eşim eve geldi kahvaltısını ettik. Artık doktora gdelim dedim. Doktora geldik nst ye bağlandım sancı var ama bu gelen su değildir idrar büyük ihtimalle yinede test yapalım dedi😅 doktor hanım ben gebeliğim boyunca hiç altıma kaçırmadm ki dedm neyse test yapıldı. Gelen su idrar değil . Ultrasona aldı baktı alt ceplerde su azalmış Dedi Alttan muayene etti 2 cm açıklık yatış yapılsn hadi bakalm doğumhaneye Bu arada saat akşam üzeri 17:00. Doğum yarın öğlene ancak gerçekleşir yani 11 temmuzda bu süre zarfında hstenede bekleyeceksn dedi eğer gerçekleşmezse yola suni sancı ile devam edeceğiz dedi su azaldıkç bebekte enfeksiyon Olma durumu var sancını bekleyemeyiz dedi. Yatış yapıldı annem geldi eşim eve geldi bebeğin eşyalarını almaya. bu arada evimiz hastaneye çok yakn . Sancım sklaştı annem eşimi aradı acele etmesi için sancım sık ama düzensiz üç dakikaya bir yedi dakikaya bir kontrol eden ebeye sancım düzensiz olduğunu söyledim tekrar açıklık baktı dört santim Saat 19 00. Bu arada doktora haber verdi suni sancı başlandı odaya plates topu geldi Duş hazırlandı açıklık 7 8 santime ulaşnca plates topu üzerinde dairesel hareket yaparak Ilık su ile duş aldm açıklık 7 8 santim olana kadar. Koridorda yürdüm Sık aralıklarla çatala aldı ebeler açıklık muayenesi için açıklık saat 22 00 9 santim dr arandı doğum hanedeyiz deli gibi ıkınma isteği var doktoru bir saniye bile beklemek istemiyorum. Ebeye ben ıkınacam olan olsn derkeeen doktorumuz geldi. Doğru nefes ve ıkınma ile. Sadece iki kez ıkındm ve bebeğim (22 30 )kucağımda. Bakışıyoruz🥰🥰🥰🥰 ben burda yüzlerce hikaye okudm. Bana güç veren umarm benim hikayemde bir başkasına güç verir .Biz kızmla bereber başardık bunu🥰