Masell xxR4bia Sleepy almıştım.4 -5 paket almıştım.2 paket artti.Yaklasik 120 tane yani.Kısacası yenidoğan için çok alma .Benim gibi hataya düşme bence.Ayrıca kaliplari dar olduğu için bebeğimi sıkmaya başladı zamanla
xxR4bia Masell molfix 80li bi paket alayım o zaman 1 numara 2-5 kg, 2 numarada 3-6 kg Paket bitene kadar 2ye geçer o zaman dimi
Masell xxR4bia valla benim yengem 1 haftalık bebeğe 2 numaraya geçti.Erkek çocuğu üstelik fazla sıkma demisti.Cok vicdan azabi yaşadım.Bebegimi sıkıyordu normal zannediyordum.Herhalde 80 li yeterlidir.Yetmezse tekrar alırsın.Bebeği sıkmasından iyidir.1 numarada çok stok yapma
ipeklinaismom Banada günlük 8 bez gidecek şekilde hesapla dediler 1 numaradan 2 paket , 2numaradan 3 paket 3 numaradan 3 paket aldım , 4de alicam oda bayağı kullaniliyormus
xxR4bia Masell benimki kız olacak biraz da aslında bebeğin kilosuna yapısına bağlı da işte tahmini alcaz artık 😅