Yaşadığınız durum beyaz onluk tansiyonu muhtemelen hastane ve doktor ölçülerinde yükselir ama evde olcum yaptığınızda düşük olur.
Bu bendede var bebege hiç bir zararı olmayan bir tansiyon, yalnızca kendimize yapıyoruz stres yapmayın. Geçmiş olsun 😇🙏🏻