Bskaysy merhaba benim bebeğimde sarılık geçiriyor 20 günlük su anda ilk doğduğunda doktor kontrolünden geçti doktor az bir şey sarılık var dedi bir kaç gün sonra getir kontrole dedi o arada sırf sadece sütümü alsın diye çok baskı yedim mama vermeme izin vermedi çevremdekildr kaynanam görümcem ilk çocuğum çok tecrübesizdim dinledim onları kızımim sarilgi arttı 12 ye yükselmiş dedi doktor şimdi sık sık emziriyorum ek olarak mama veriyorum hala da mama için çok tepki alıyorum ama takmıyorum umrumda değil kimse size sormak istediğim bol bol besliyorum kızımı şimdiye kadar günde 5 6 defa kakasını yapıyor çişini de aynı şekilde güzel yapıyor ama dündendir yine çok uyuyor ve kakasını bir defa tek yaptı ama çiş bezi güzel çıkıyor. Sarılığı in duzeldigini görebiliyorum artık kendisi uyanıyor saatte bir süt için ağlıyor ilk başlarda uyandırmak için üstünü soyardim anca o şekilde zor uyanirdi