Asafbey Fenciiii suanlik iyi cok şükür herhangi bi kötüleme olmadı umarım bi sıkıntınız olmaz sizin meleginiz bekler
Fenciiii Asafbey benimki de beklemiyor bugün yarın deniyor hayırlısı olsun Allahım sizinde benim de bebeğime sağlık versin bizede sabır versin
Asafbey Fenciiii amin inşallah bol bol dua et hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah korkma Allah büyüktür o ne derse o olur
Meryem_1 Fenciiii benim 21. Haftada suyum geldi 25. Haftada doğum yaptım canım. 1 ay hastanede kaldım. Allah büyüktür. Bol bol dua et. Moralini yüksek tutmaya çalış.
Fenciiii Meryem_1 Allah razı olsun bebeğiniz nasıl peki o ne kadar küvezde kaldı Suyunuz yavaş yavaş bi ayda mı bitti
Meryem_1 Fenciiii bebeğim 6 gün yaşadı vefat etti. Kesede delik olduğu için ordan bebeğin ciğerleri sertleşmiş o yüzden çok yaşayamadı .
aysnrzgr21- Fenciiii benim de Şuan suyum sızıyormuş ama doktor suyu az demedi ama kaç zaman içinde doğum olur bilmiyorum 36. Haftamdayım doğumunu yapalım dedi ama gitmedim korktum nst de sancı çıkmadı açıklıkta yok kafam çok karışık
Mervs Fenciiii benimde suyum gelmişti erken haftada malesef doktor dogumu gerçekleştirmemiz gerektigini sölemişti ama belki senin haftan kurtarıyodur inşallah öle olur 🤲🏻
2prenses_masal-oyku Fenciiii 25 den sonra yaşama şansı çok yüksek diyorlar ama neden bekletiyolar ki acaba susuz oluyomuymuş çok şaşırdım nasıl solunum yapıyo içerde 🤔🤔🤔