Susuu48 Kızlar 28+6dayim aşırı derecede nefes darlığı hani yüreğime baygınlık geldi derler ya herhalde onu yaşıyorum normalmiki
Gulsen123456 Bende de oluyor özellikle uykuya geçiş sırasında. Bence normal bi durum bebek midemizi sıkıştırdığı için hazımsızlık oluyor ve nefes alamıyoruz