Busakturk ilk zqmanlar zor gelebilir birazda kişiden kişiye değişir bence ben ilk zamanlar zorlandim şu an 5. Günüm daha iyiyim oturup kalkarken zorlanmiyorum ayni zamanda yumurtaligimin birini aldirmak zorunda kaldim ben kistt vardi biraz o yuzden zor gecirmis olabilirim kuzenimde sezeryan dogum yapti o benden daha hizli toparlanmisti