Cuma günü doğum yaptım ama makatimda şişlik var gecer mi yarin doktor kontrolünde sorucam ama üstüne zor oturuyorum yaşayan var mı kendiliğinden geçiyor mu. Bir sorum daha var doğuma 3 4 gün kala öksürük bulmuştum şu an dikislerim çok ağrıyor oksurmezsem nefes alamıyorum Ama dikiş yerim sanki patlicak gibi oluyor belkide patladı bilmiyorum canım çok acıyor bu nasıl gecer