ozgecemre06 manuel kullandım aşırı zorlandim çünkü ikizlerim 2 buçuk ay kuvozde kaldılar iki saatte bir süt sagiyordum her gün de hastaneye goturuyorduk. Lansinoh çift pompalı aldım aynı anda iki göğsümü de sağdım aşırı rahat ettim. Kablolu prize takipda kullanabiliyorsunuz veya pil ve powerbank ile de. Yanında süt saklama kapları iki biberonu ve yedek ekipmanlarıyla çantasında satılıyor bir araştırın derim garantisi de oluyor