Gamzezeynep1 Smyye0303 doktora sormadım ama hani geçmemek lazım diye biliyorum zaten güvenlikleri belirtince sorun olmuyor gecmeyebilirsiniz
gamzecgr Smyye0303 mümkün olduğunca geçmemek en iyisi çantamı x-ray a bırakıp yan tarafindan geçiyorum ben hep
littlefish Smyye0303 ben doktoruma sormadim ama yine de gecmiyorum. Guvenlik gorevlilerine hamile oldugumu soyleyince yan taraftan geciyorum.
Smyye0303 alynozds sakıncası yokmuş sordum doktoruma cevap verdi😂metal dedektör diyo ama güvenlikler yandan geçiriyor yinede hamileleri dedi
Minikperi momqq Ebru3439 Lavinya_21 Smyye0303 Minigininannesi Melodimm Fyzkvkk Jesca littlefish Ozgeybs Gamzezeynep1 alynozds Havaalanları dışında x ray yok cihazlarda yasak şehir içerisinde kullanmak yani geçseniz de radyasyona maruz kalmıyorsunuz merak etmeyin hanımlar. 🌸
Smyye0303 Gamzezeynep1 aynen genelde geçmiyorum yandan geciyorumda yanlışlıkla falan bazen unutuyoruz geciyoruz
Ozgeybs Geçilmesi onerilmiyor canım ben hiç geçmedim. Kendinizi bebeğinizi bırakın yiyecek ve içeceklerin bile geçirilmesi önerilmiyor. Bebeğimin biberon ve yiyeceklerini de çantasından çıkarıp geçiyorum ben
Jesca Smyye0303 hiç geçmedim..birde iki yaşında bebeğim var onun sırt çantasını bile geçirmiyorum cihazdan çünkü içinde yiyecek ve su oluyor
Fyzkvkk Smyye0303 ben geçmiyorum hamileyim diyorum kenarından geçiyorum onlarda zaten anlayış gösteriyorlar
gzdehlal-36 Smyye0303 hamilelikte bir zararı yok diye biliyorum sadece yiyecek içecekler için zararlı olabiliyor yine de mecbur kalmadıkça havaalanı vs yerler gibi geçmemek de fayda var sonuçta bilim bu bugün zararı yok diyorlar yarın bir şey keşfediliyor çok zararlı diyebiliyorlar
Minikperi Smyye0303 havaalanları dışındaki cihazlarda xray yok. Xray pahalı bir alettir öyle avmlere falan koyamazlar. Ayrıca yasak merak etmeyin.
Lavinya_21 Smyye0303 aha benım aklıma sey geldi kendimin hamile olduğunu unutup eltime sen hamilesın gecme dıyip. Kendim gectım, gectıkten sonra eltim sende hamılesın sen nıye gecıyotsun dedı. Unutmuşum hamıle oldugumu dedım 🤣🤣🤣
Ebru3439 Göbeğiniz ben hamileyim diye bağırıyorsa eşyanızı cihaza koyun kendiniz kenardan geçebilirsiniz hiç bir şey demiyorlar zaten anlaşılıyor😂 Havalimanında bile cihazdan geçirmiyorlar ayakkabınızı çıkarttırıp galış giydiriyorlar polis sizi arıyor.