Hanımlar merhaba. 33+3′teyim. İlk gebeliğim bu.O yüzden bilmiyorum. Kasılma denen şey tam olarak nasıl oluyor? Bazen yataktan kalkınca, yürüyünce karnımın alt tarafında çok fazla ağrı oluyor. Bununla bağlantılı bir şey mi? Yeni başladığı için doktoruma da soramadım henüz. Yardımcı olursanız sevinirim🌸