Merhaba ben hamilelik öncesi yağ çok kullanırdım baş ağrısı için nane yağı bel ağrısı için biberiye yağı baya da faydasını görüyordum doktora sormayı unuttum şu an belimde çok ağrıyor krem falan kullanmam biberiye yağını sürüp masaj yapsam sıkıntı olur mu? Bu yağlar kana karışıyor mu ?