Merhaba kızlar burda belki 50 defa dedim işte iki kere üst üste boş gebelik yaşadım 25 haziranda kurtaj oldum ya. 11 ekimde gittim doktora sıkıntı yok dedi folodice verdi neyse 3 aydır eşim şehir dışındaydı yani hemen hemen 4 ay geçit araya kürtajimin.N3yse bugün korunmasız ilişki oldu ama çok korkuyorum ya tekrar bisi olursa lütfen içimi aydınlatın ne yapmalıyım saglikli gebelik icin başına gelen yazsin kaç boş gebelik ten sonra saglikli gebelik geçirdiniz