Sinemfrkn 38+2 de 2400 gram doğdu sancılarım çok güzeldi ama açıklığım 15 saat boyunca 1 cm de kaldı direndim olumlu düşündüm çok zorlu bir süreç sancılar çok zor oluyor ama inanın sonuna değiyor doktorların dediğini yaparsanız özellikle çok güzel oluyor benim hiç beklenmedik bir anda doktorlar şok bir şekilde oldu doğumum bir anda 8 cm derken doğurdum Allah’a bin şükür sancılar zor oluyor ama açıklık 8 cm e gelince gerisi su gibi geçiyor kucağınıza yavrunuzu koyuyorlar