Elffyns ben 18 agustosta doğum yaptım, mamajo almıştım ama hastane çantasına koymamistim
Bebeğim ememedigi için hemşire süt Sağmami istedi, eşim doğum yaptığım akşam evden getirdi
10 gün gece gündüz kullandım, elim ayağım oldu
Suan neredeyse hiç kullanmıyorum ama çalışmaya başlarsam kullanırım tekrar
10 gün için en temel ihtiyaç şuan gereksiz :)