Melegimmmmmm Kizlar 3 aylik.hamileyim artik yatmak zor oluyo ve bazen uyku esmasinda yuz ustu yatiyorum farkina varmadan ve uyandigimda karnimda agri oluyo sizdede oluyo mu ve nasil yatiyosunuz
Ezgi14 Melegimmmmmm canm ben 35×5 im ben de bazen sirt ustu buluyorum kendimi. Cokta yonetebilcegimiz bir sey degil. Birde o haftada çok zor olmaz yatmak kalkmak tadini cikar bence😔
Kubkub Bende 35+6 yım. En çok sırt üstü yatınca rahat ediyorum. Yan tarafa dönük yatıyorum ama hep sırt üstü olarak uyanıyorum. Sen dikkat et edebildiğin kadar, gerisi elimizde değil maalesef. Yüzüstü olduğunı farkedince değiştir hemen. Zaten karnın büyüyünce istesende yatamıcaksın yüzüstü, mümkün değil çok ağırıyor çünkü. Şimdi küçük daha bebişin bişey olmaz yüzüstü yatsanda 😇