Sinemfrkn Merhaba anneler bugün 40+1 olduk sancı vs hiç bişey yok sadece ağrılar var ve 3 cm açıklıklık var . Doktor akşam ya da yarın bebeğin kilosuna göre sezaryen veya suni sancı önerdi geçen hafta 3600 kg dı muhtemelen şimdi 4 kg olmuştur sizce suni sancı almalı mıyım? Yardımcı olun 🥹
Gamzeazem Sinemfrkn bebeğinin acilen doğması gereken tehlikeli bir durumu yoksa kesinlikle kabul etme tek çabaları doğumu hızlandırmak ve unutmayın ki asla bebek söyledikleri kiloda doğmuyor evde kendi sancınızı bekleyin doğumun kendiliğinden gerçekleşmesini bekleyin zaten çok az kalmış Allah yardım edecektir emin olun
Denizezell Sinemfrkn 23 gunluk bebegim var tam da sizin gibi sancim yoktu 40+1 de acilmam da yoktu iyiki beklememisim dr um 40+1 de cagirmisti ultrasonda baktigimizda bebek kafasını yapmisti hemen suni sanci verildi ve 1 saatte dogurdum şükür ki kakasi poposundaydi bekleseymisim kakasini yicekmis ve kotu sonuçlar dogacakti bence siz de beklemeyin en azindan kontrol leri sıklastırın
gokyuzununogrencisii Sinemfrkn banada suni verildi, sonra acilma oldu sonra doğum 🙄🙈 Rabb’im sağlıklı kolay hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah canım benim
K-Canseven Sinemfrkn eğer suni az verilirse çok can yakmıyor . Bir de alttan fitil felan atıyorlar. Doğumu hızlandırmak için.
Sinemfrkn Gamzeazem hayır acil bir durumu yok çok şükür sadece kilosu fazla olur işte doğuramazsın diyor doktor o korkutuyor beni bu haftayı da bekleyim bence
Cocuk_Gelisimci_Anne Sinemfrkn bnde 3900 doğurdum ilk oglumu önceden 5 kilo doğuran vardı ve o zaman tıp bu kadar gelişmemişti canım stres yapma sümmes sebila yesarrahu bunu çok oku kolaylaştırır Rabbim sürecini
Sinemfrkn Gamzeazem evet özel doktor suni sancı taraftarı sezaryendense ben bir iki gün daha beklemek istiyorum açıkçası
Gamzeazem Sinemfrkn Tabi haklısınız nasıl hissediyorsanız öyle yapın suni acısı çekip sonradan sezeryan olmak da kolay değildir diye düşünüyorum
Denizezell K-Canseven teşekkür ederim gece hic açılmaa yoktu sabah dr cagirdi gittigimde 4cm acilmam olmustu sanci hic yoktu suni sanciyi verdiler 45dk sonunda 10 cm açıldı ve sancilarim oldu 50. Dk da dayanılmaz sancilarim oldu hemen çatala aldılar 3 dk lik ikinmayla cok sukur bebegim geldi kakasi poposundaydi cok sukur ki bekletmemisim
Seh999 Sinemfrkn zaten 3 cm açılman varmış gayet iyi al suniyi doğur kurutul nolacak canın her türlü yanacak zaten doğum kolay bir süreç değil ki. Allah korusun kakasını falan yer sonra pişman olurusun.
Mylove47 Sinemfrkn bence alma suni sancı normal doğum sanciyi ne kadar çekersen çek çatı normalse rahat dogurursun 4 olsa da
Acemi_anne Doktorun ne diyorsa onu yap burda kimse uzman degil, allah korusun somra pismanlik yasama rabbim yardimcij olsun insallah tez vakitte sag salim kavusursunuz. 3cm acikliktan 15 saat sonra pda ve suni sanci ile zorla dogum yapmistim