Medinemedi Arkadaşlar 6 haftalık gebeyim şükürler olsun dün kalp atışını duyduk rahmin çift olduğu içindi dikkat etmem gerektiği söylendi sorun oladabilirmiş olmayadabilirmiş neyse ki ben zaten bu sorunu biliyordum doktor bana Progestan verdi kullanmam için ona başladık düşük riskini azaltsın diye kullanan var mı aranız da
Pamugum Medinemedi canim bende cift rahimliyim progestn kullaniyorum suan 13 haftalik cok sukur yolunda her sey insallah sonuna kadar bi problem yasamayiz
Medinemedi Pamugum anladım canm ben hap olarak hayırlısı bakalm allan sağlıkla kucağına almayı nasip etsin