yenibirannis Kızlar bugün tam 1 aylık olduk Dikişlerim de ve üstünde bi yanma acı gerginlik var hareket edip oturp kalkıp yatınca yürüyünce yaşayan varmı bu durumu dün bebeğimi kucağıma alıp 1 2 saat yüryüş yaptım onla alakalı olabilirmi acaba
Yaprakdokumuseverr yenibirannis Ben 3.günden itibaren bebeğimle yürüdüm ama sorun olmadı bence baktırın
Lalelale1 yenibirannis aynı durumu yaşıyorum 35 gün oldu son birkaç gündür başladı içten sızı şeklinde bi ağrı var 40 kontrolüne az kaldı inşallah ciddi birşey değildir
Hopefulmom Yaprakdokumuseverr merhaba sizi görünce yaprak dökümü Leyla’nın sesi ile okuyorum yazdıklarınızı 😄
_prenses_annesi yenibirannis canım enfeksıyonun varsa normal bide zaten. Daha çok yeni Üşüttüysenızde olabılır ben 1,5 yıl oldu. Üşüttügğnde yada enfeksıyon kapattığımda. Hala yanma ve ağrı hıssı oluyor
yenibirannis _prenses_annesi hadi ya üşütmüş olabilirim enfeksiyon varmı bilmiyorum inş kötü bişi değildir ya teşekkür ederim şimdi o acı yanmalar geçti karnımn sağ tarafında hafif bi böyle agrı desem değil sancı desem değil bi batma gibi bişi oluştu hareket ettikçe egildikçe engelliyo
_prenses_annesi yenibirannis bide daha çok. Yenı. Ağrın olması çok normal Korkulacak bişe. Yok. Hiç takılma. İşte diyorum. 1,5 yıl oldu Hala oluyor Ağrı yanma batma. Bişey olmaz. Canım takılma ☺️
yenibirannis Busra221 yani üşüttüm sanırım dün biraz sıcak tuttum kendimi geçti uzun sürmesi mi gerekiyodu??